iGlool Snow Ice King's Center




iGlool King's Center, 11.00am - 10pm


Mencari tempat lepak paling selesa dan nyaman di Kuching?  IGlool King's Center merupakan tempat yang paling sesuai dan selesa untuk menghabiskan masa seorang diri, bersama keluarga ataupun rakan-rakan.   Hari ini sahaja, saya single trang-tang-tang lepak di sini kira-kira 2 jam 30 minit sementara menantikan si gaman balik kerja.







Chocolate Peanut Snow Ice, RM5.50


Sambil menikmati aiskrim perisa coklat kegemaran, saya juga memang sudah prepare awal-awal bawa laptop untuk melayari internet menggunakan kemudahan Wifi percuma di sini.  Lebih best lagi, tidak perlu bimbang bateri laptop habis sebab terdapat juga kemudahan plug untuk mengecas.  Harga aiskrim? memang cukup berpatutan dengan kemudahan dan keselesaan yang disediakan.





p/s:  Masih tidak puas hati dengan harga RM30.00 yang dikenakan untuk gunting rambut di sebuah salon di King's Center, Kuching.  Harga tidak berbaloi dengan perkhidmatan yang diterima.  Hati sejuk sikit lepas makan aiskrim coklat :)













4 comments:

echaRierie said...

nah..ngamla tue aiskrim kasi senang hati sis..

eh..punyalah mhl itu salon..cekik drh owh..

MyGamanBorNeo said...

@echaRierie sedap itu aiskrim :) itu sbb hati pun sejuk. Mmg cekik darah & cekik dompet betul itu salon. Kalau ok service dia x apa jg.

Fadzmie Mohamad said...

Astaga. Punya main besar tu aiskrim. Ndapaya makan nasi satu hari pun boleh kenyang oh. Haha.

MyGamanBorNeo said...

@Fadzmie Mohamad hahaha ... inda la besar. mcm besar2 mangkuk ABC sj, teknik penggambaran yg bikin nampak besar.