Beli Secara Online: Indah gambar dari rupa

Membeli-belah secara online memang sangat menyeronokkan.  Sejak membuka akaun paypal pada tahun lepas, saya mula berjinak-jinak membeli barang menerusi online daripada luar negara termasuklah Indonesia, China, Turkey dan terkini daripada Korea.

Bungkusan dari Korea
Risiko membeli menerusi online memang ada dan itulah risiko yang perlu ditanggung oleh pembeli seperti saya.  Setakat ini saya berpuas hati dengan kualiti barang-barang yang saya beli.  Bersyukur juga sebab setakat ini pengalaman ditipu dan barang tidak sampai belum pernah berlaku lagi.  

Beg kanvas
Cuma baru-baru ini saya ada membeli beg daripada Korea.  Maklumlah sekarang ni kan gelombang demam fesyen Korea merebak dan saya pun terkena jangkitannya.  Masa tengok dalam gambar memang cantik sangat dan dikatakan inilah fesyen beg kanvas yang sedang hangat di Korea.

Nampak cantik dan harganya pula murah, apa lagi laju saja jari klik-klik untuk membuat pembelian.  Bila beg ni sampai ... berkelip-kelip mata memandang ... sekali pandang macam lunch bag (beg bekal makanan) ... dua kali tengok masih macam lunch bag ... tiga kali tengok memang sah ini lunch bag hehehehe ...

Adedeiii ... betul-betul indah gambar dari rupa.  Tapi mungkin betul juga fesyen beg ni popular di Korea kan ... sebab fesyen-fesyen Korea yang menjadi kegilaan ketika ini pun kebanyakannya pelik-pelik.  Apa-apapun, saya masih belum insaf ... bulan lepas saya ada membuat pembelian beg sandang dari China.  Harap kali ini indah gambar sama dengan rupa ♥‿♥

2 comments:

Unknown said...

Memang seronok beli barang online apa lagi yg dari luar negeri..kita saja yg ada ..tak ada jual kat Malaysia lagi tu hahaha..Saya memang suka beli online sampai ke-Hand phone pun saya beli online hahaha..

Jaw Sanggin said...

@Awang Kassim ... memang best tapi itu la, kadang dalam gambar sj nampak cantik. Barang2 elektronik saya belum berani beli secara online lagi.