Ulang Tahun Ke-2 Bersama Nuffnang


Sedar tidak sedar rupa-rupanya sudah dua tahun saya mem'blog'kan diri bersama Nuffnang dan 12 Ogos lepas merupakan ulangtahun kedua bersama Nuffnang.  Happy Birthday!







Since 12 August 2010


Dalam tempoh dua tahun ni rasanya blog ni memang tidak pernah lepas daripada tiga bintang pun, maknanya blog saya ni masih dalam kategori blog tidak popular.  







Blog Stats 9 - 15 Ogos 2012


Statistik unique visitors pun kurang memberangsangkan.  Tapi, belakang kiralah popular atau tidak popular, yang penting saya happy
berkongsi apa sahaja cerita di sini kan ... kan ... kan ... harap-harap tidak termasuk dalam kategori blog syok sendiri sudah la ♥‿♥







Kejap status Non-Glitterati ... kejap Glitterati


Dalam tempoh dua tahun ni juga, status nuffnang saya ni kejap glitterati ... kejap tukar non-glitterati ... ntah di mana juga silapnya.






Earnings dalam tempoh 12 Ogos 2010 - 13 Ogos 2012 tahun


Bercerita pasal earning ... ♥‿♥ ... dalam tempoh dua tahun cuma RM60.21 saja yang berjaya dijana oleh blog ni.  Malas mau tunggu lama, 14 Ogos lepas saya sudah kasi cashout, ni kes tidak sabar-sabar mau merasa duit income nuffnang la  ♥‿♥ kamu urang pula kalau sudi kongsi-kongsi la pengalaman dan tips bagaimana  menjana income bersama nuffnang.




0 comments: