Selamat Tahun Baru 2014

Tahun baru, hari baru, azam baru dan cabaran baru untuk 2014.  Semoga kita semua lebih diberkati dalam segala hal sepanjang tahun 2014 ini.  Diharapkan juga semoga semua yang dirancang pada tahun ini berjalan dengan lancar dengan berkat Tuhan.

Gambar pertama 2014
Ini merupakan kali ketiga kami berdua menyambut tahun baru bersama walaupun sudah hampir tujuh tahun usia perkahwinan.  Kali pertama pada tahun 2008 dan kali kedua pada 2009.  Pada 2010 - 2012 pula, saya menyambut tahun baru di Beluran bersama keluarga, sementara si gaman menyambut tahun baru di Kuching.

Ready mau jalan-jalan ukur kedai
Untuk tahun baru 2014 ini, aktiviti kami berdua ialah jalan-jalan "ukur kedai" (window shopping).  Maklumlah, cuaca hujan berpanjangan pastinya tidak mengizinkan kami untuk merancang aktiviti menarik di luar dari bumbung-bumbung shopping mall.  

 ... dan kami percaya ramai yang terperangkap di dalam shopping mall pada hari ini gara-gara hujan.  Bunyinya sangat tidak menarik untuk permulaan tahun baru hehehe ... apa-apa pun kami ingin mengucapkan "Selamat Tahun Baru 2014".  Sehingga bertemu lagi pada entri akan datang.

0 comments: