Business Card Untuk Seorang Blogger?




 Perlukah Business Card/Name Card untuk blogger


Dalam tempoh setahun berdaftar di bawah Sarawak Bloggers, banyak pengalaman berharga yang saya perolehi menerusi aktiviti yang disertai.  Pada masa yang sama, setiap aktiviti yang saya ikuti juga secara tidak langsung turut membuatkan rangkaian sosial saya semakin berkembang.  Malah ada juga yang bertanyakan sekiranya saya mempunyai business card/name card untuk memudahkan mereka menghubungi atau melayari blog saya.  Soalan inilah yang sering membuatkan saya terpinga-pinga kerana saya memang seorang blogger tetapi saya bukanlah seorang blogger yang dikenali ramai.  Jadi, perlukah  atau wajarkah blogger biasa seperti saya memiliki business card?








6 comments:

AWANG said...

Logo tak ada kah ??? bikin lah satu.
I like...

MyGamanBorNeo said...

@AWANG masih sedang fikir2 lagi ni hahaha

Angel said...

Iya bah. I also have been in the same situation before. Orang tanya apa url sa, and I dunno how to respond selain cari kertas and tulis url sa utk dorang. What a good question to ponder! :)

MyGamanBorNeo said...

@Angel hahaha ya la ... dorg cakap lebih senang kalau ada card ... nampaknya kena cari idea utk buat business card la ni.

Daniel Chiam said...

ada baiknya juga kalau ada name card... haha senang sikit nak impress orang... tak fames... last2 jadi femes pla :D

MyGamanBorNeo said...

@Daniel Chiam hahaha ... iya jg, manatau jadi femes blogger nanti.