Perpustakaan Mini Di Rumah Saya


Memiliki sebuah perpustakaan mini di rumah sendiri merupakan salah satu impian saya sewaktu kecil dahulu,dan inilah perpustakaan mini di rumah saya.  Selain membaca, di perpustakaan mini inilah saya menghabiskan
kebanyakan masa terluang
melayan aktiviti melayari internet.  Saya percaya, tidak ramai yang memiliki perpustakaan mini di rumah sendiri, perpustakaan mini saya ni pun sebahagiannya merangkap stor ^_^






Perpustakaan mini di rumah saya






Antara koleksi novel







Majalah Dewan Masyarakat








Majalah kegemaran saya








Koleksi buku karya penulis tempatan





4 comments:

Nancy Poh said...

wow..nice and tidy..itu laptop macam laptop sy la..heee..love Acer..

Daniel Chiam said...

I used to wish I have a library of my own.... tapi makin malas mo baca buku sudah T_T

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

@Daniel Chiam hahaha ... bukan malas tu, tapi kurang masa sebab bekerja :)

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

@Nancy Poh hehehe ... lama suda laptop saya tu, dr thn 2007 lg.