Buah Tunjuk Langit Daripada TYZO

Sesiapa yang mengenali MGB pasti sedia maklum bahawa kami merupakan pengedar produk makanan/minuman kesihatan keluaran TYZO Buah Tunjuk Langit.  Bermula sebagai pengguna biasa, kami seterusnya menjadi pengedar berikutan tertarik dengan khasiatnya yang menyeluruh.  Boleh lihat khasiat produk ini di sini:  Khasiat Produk Tyzo Buah Tunjuk Langit.

Buah tunjuk langit yang belum diproses
Pernah tengok buah tunjuk langit depan mata?  Kami berdua?  Inilah pertama kali kami melihat dengan mata kepala sendiri buah yang mempunyai pelbagai khasiat ini.  Sebelum ini kami cuma melihatnya dalam gambar dan tv.

Kepingan buah tunjuk langit yang telah dikeringkan
Sampel buah tunjuk langit ini kami dapatkan daripada TYZO untuk dipamerkan kepada pengunjung pada flea market akan datang.  Kami percaya ramai di luar sana yang belum melihat buah tunjuk langit sebenar.  Jadi, nantikan MGB pada flea market yang akan datang.

Kapsul buah tunjuk langit
Bayangkan, kalau dahulu orang tua-tua kita terpaksa menahan rasa pahit demi kesihatan, kini pengambilannya lebih mudah dan mesra pengguna.  Idea menjadikan buah sepahit-pahit buah tunjuk langit ini lebih mesra pengguna memang sangat hebat! 

4 produk Tyzo Buah Tunjuk Langit
Tyzo mengeluarkan tiga jenis minuman empat dalam satu (4 in 1) iaitu Swietenia Coffee, Swietenia White Tea dan Swietenia Chocolate.  Satu lagi produk keluaran Tyzo ialah Kapsul Buah Tunjuk Langit.  Beberapa testimoni pengguna boleh KLIK DI SINI.

5 comments:

Coffee Girl said...

Bukan buah engkabang kah tok? im not so sure after looking at the post-product...

Jaw Sanggin said...

@Coffee Girl - bukan buah engkabang. Saya pun kurang pasti apa nama buah ni org panggil di swk.

Okayarms said...

Wut, I've never seen this kind of buah before. Awesome.

Oya, happy wednesday yo.
http://www.theokayarms.com

Unknown said...

Salam...Sy ada menjual buah tunjuk langit gred A..sekitar 250 biji sehinga 300 biji dengan berat tepat sekitar 250 gram sebungkus harga cuma rm30..dengan kos penghantaran rm5...cepat dan pantas sy hantar..call or msg sy xpun wasap sy kt 0174687570(mohd zuhairi)

Nur haura afeeya said...

Salam