Kisah di hujung minggu di bulan krismas




Inilah kisah si Putih di hujung minggu di bulan krismas ni.  Sibuk-sibuk kami dua si gaman membersihkan halaman belakang rumah yang subur dengan rumput rumpai ... si Putih pun tidak mau ketinggalan menyibuk.  Lagi pula memang si Putih ni memang suka menyibuk mau join apa saja aktiviti kami si gaman di luar rumah.




Sempat juga si Putih terintai-intai bila dengar bunyi suara jiran kami yang meriah satu alam ... nasib baik saya sempat menyorok di tepi rumah ^_^ terpaksa la si gaman yang melayan isteri dan anak jiran kami yang busy body tu hehehe ...






Si gaman sibuk menebas rumput ... saya sibuk mencabut rumput ... si Putih pun sibuk juga ... entah apa juga yang dicarinya.




Best juga bila tengok karenah si Putih ni ... nasib baik sempat juga ambil kamera untuk rakam aksi-aksi menarik dia ... ni gerenti sedang berlatih untuk memburu.




Nampaknya masih tidak berganjak lagi si Putih ni dari tempat tadi ... entah apa juga yang menarik perhatian dia.  Di larang pijak kotor pun tidak mau dengar ... apa lagi ...




Nah ... macam ni la muka si Putih bila di marah ... buat muka kesian ...








0 comments: