Blog Tag Games dari Fadzmie.Met


Sudah lebih 24 jam terkena serangan penyakit NO IDEA, nasib la ada sorang rakan blogger Fadzmie muncul dengan blog-tag games.  At least ada juga benda yang boleh di update di blog MyOnlineDiary ni.





Ngam juga la sebab semua 20 soalan ni perlu dijawab dalam Bahasa Melayu saja ^_^ Nampak senang saja soalan ni tapi bila time mau jawab ... take time juga :)







1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu? 


  • Termenung cari idea update blog.







2. Dua jam yang lalu?


  • Termenung cari idea update blog.



 3. Anda suka?


  • Menulis & membaca.



 4. Minggu lepas?


  • Minggu yang paling menyeronokkan sebab public holiday 4 hari.



 5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang ulang kali?


  • Tiada lagu favorite pula.



 6. Tiga binatang yang anda tidak suka.


  • Lipas, Kutu & Cicak









7. Lima fakta tentang anda.


  • Menulis - Menulis - Menulis - Menulis - Menulis







8. Tahun depan mungkin


  • Dapat wang besar ^_^



  9. Saya tidak reti


  • Menari.



10. Saya pandai




  •  Membebel ^_^



11. Kawan saya


  • Ramai tidak terkira.



12. Saya ada


  • Si gaman dan si putih :)



13. Saya seorang


  • Pentingkan privasi.



 14. Adik saya


  • My Best Friend





 15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)


  • Menulis - Membaca - Ice Lemon Tea - Laksa Sarawak





 16. Bilakah kali pertama anda bercinta?


  • Tidak ingat pula :)



 17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda.






  • Tidak pandai menari poco-poco.



 18. Saya rindu


  •  Keluarga di Beluran :(









19. Saya tak sabar


  • Tunggu hari Sabtu





 20. Lima laman yang selalu anda layari.


  • Blog sendiri, Facebook, Twitter, Nuffnang, Mangga Ad














2 comments:

LennMommaChubby said...

lama juga ko cari idea utk update blog aarrr... heheheh...
TQ tag sy...

Mrs.MyGaman BorNeo said...

hahaha ... ya lenn, nasib c fadzmie bagi idea dgn blog-tag games :) ada jg benda utk update.