Mencari Alat Ganti Microwave Oven Aowa




Microwave Oven jenama Aowa


Ada sesiapa tahu di mana saya boleh mendapatkan alat ganti bagi Microwave Oven jenama Aowa di Kuching?   Beberapa kedai membaiki kedai elektrik yang saya dan si gaman
memberitahu bahawa mereka tidak mempunyai alat ganti untuk barangan
elektrik jenama Aowa berikutan tiada ejen Aowa di Kuching.  Saya sudah cuba google di internet tetapi tiada maklumat yang boleh
membantu, nampaknya jenama peralatan elektrik Aowa ini agak tidak
popular di Malaysia. 






Si gaman melihat sesi postmortem kerosakan


Tiada alat ganti bermakna microwave oven kesayangan saya hadiah perkahwinan daripada mama dan bapa ini tidak akan dapat dibaiki ... huhu ... sedihnya.  Mau dijadikan besi buruk tidak sampai hati sebab sudah kira-kira enam tahun microwave oven ini membantu mempermudahkan hidup saya.  Jadi sekiranya ada sesiapa yang ada maklumat mengenai di mana ada tempat yang mempunyai alat ganti sila tinggalkan komen yer ... Thanks.












0 comments: