Shopping Online!


Heloooo ... Hi ... Hi ... baru hari ni dapat update blog gara-gara internet line yang jalan macam siput.  Upload gambar pun dekat setengah jam.  Hari ni saya mau barang shopping online dari Turkey yang baru sampai semalam.  Walaaaa ... ini dia benang Acrylic Ecosse Baby.  Berat 100 gram dan punyalah lembut dan gebu berbanding benang acrylic yang biasa saya pakai.







Yeah! sampai juga akhirnya ♥‿♥


Cerita pasal shopping-shopping online, bukan sahaja shopping online, sekarang ni saya pun sudah terjun dan berenang-renang dalam bidang biz online .... cewah ♥‿♥ Maklumlah aktiviti membeli secara online sudah jadi trend yang semakin berkembang di Malaysia.  Mula-mula menjebakkan diri dalam kancah shopping online ni memang ada perasaan ragu-ragu juga tapi setakat ni semua transaksi dan penghantaran berjalan dengan lancar.






Ecosse Baby Acrylic Yarn


TIPS SHOPPING ONLINE??? Saya tiadalah tips yang hebat, cuma sebelum membuat pembelian saya biasanya akan buat research dengan membaca customer feedback dan google maklumat berkaitan website tersebut.  Kalau membeli dari blog atau FB saya akan rujuk pada komen-komen customer.  Selamat shopping-shopping online ♥‿♥




2 comments:

EchaRoslee said...

Wahhh..benang..mau jahit apa lg tue sis? Ihihi
Sa pun suka shopping online jgk :-)

Jaw @ MyGamanBorNeo said...

@EchaRoslee Mau jual ni hehehe