Adapter talian hayat yang baru




Ini dia adapter laptop saya yang baru dibeli di OneTJ petang tadi dengan harga RM90 bagi menggantikan talian hayat yang lama.  Wat 2 do la kan, terpaksa juga beli yang baru memandangkan karier memerlukan saya menghadap laptop dan melayari internet setiap hari.  Mengenai kualiti produk, saya kurang pasti pula ... tapi saya beli dari kedai komputer juga ^_^





Sekarang ni, kebanyakan aksesori komputer made in China ... mmm ... memang China negara pilihan untuk outsourcing pelbagai produk.  Saya ni kurang pakar sikit mengenai hal ehwal aksesori komputer ... jadi beli saja la.  Lagi pula, bila saya minta pendapat adik lelaki saya yang pakar komputer ... dia cakap yang penting saya tidak beli dari workshop kereta @_@ hehehe ... boleh pakai ka nasihat dia ni.














Pautan | Sick Acer Aspire 4710  | Talian hayat Acer Aspire 4710 mau pencen | Adapter talian hayat yang baru |










0 comments: