Tag Hari Wanita Sedunia 2011





Pix from google






Tahun 2011 sambutan
Hari Wanita Sedunia
atau Hari Wanita Antarabangsa
(International Women's Day) yang yang ke-100 tahun. 
Selalunya, saya yang sering dijemput mengikuti aktiviti tag-men'tag ni, tapi kali ini saya pula ingin jadi Host utama kepada pelancaran "Tag Hari Wanita Sedunia 2011".  Cewah macam YB pula ^_^



Jadi, bersempena dengan sambutan Hari Wanita Sedunia yang disambut pada 8 Mac setiap tahun ini, saya ingin mengajak rakan-rakan blogger wanita  untuk create PicBadge di www.internationalwomensday.com sebagai sokongan dan luahan rasa bangga kerana dilahirkan sebagai seorang wanita.











Create 3  PicBadge gambar solo atau gambar bersama wanita-wanita tersayang di www.internationalwomensday.com.  Jangan lupa selitkan caption menarik pada setiap gambar anda.






Saya bangga menjadi wanita!









Adik & mama, 2 wanita terpenting dalam hidup









1, 2, 3 means I Love You @ We Love You @ God Loves Us







3 perkara menggambarkan kenapa saya bangga menjadi seorang wanita:


< Lemah-lembut | Penyayang | Kuat Semangat >








Tag untuk 3 blogger wanita:

















0 comments: