Yehawww!!! Saya terpilih menjadi tetamu PM


Kamu baca apa yang saya baca??? Ini email yang saya terima pagi tadi ... Yehawwww !!! email saya terpilih !!! dan saya antara yang bertuah dijemput ke sesi Mari Berjumpa Mari Berhubung  yang pertama bersama Perdana Menteri Dato' Seri Najib Razak pada Sabtu, 19 Mac ini di Kuching.










Wow !!! rasa tidak percaya pula.  Sesi pertama lagi tu ... yang best lagi, mereka yang bertuah seperti saya dibenarkan untuk membawa seorang tetamu.  Tetamu istimewa itu siapa lagi kalau bukan si gaman ^_^ tak kan la saya bawa orang lain pula hehehe ... rasanya dalam minggu ni kami dua si gaman ada cakap pasal perkara ni ... nda sangka pula bakal menjadi realiti.







Opppsss !!! peringatan !!! siuk sendiri sudah pula saya ni @_@ memandangkan tempat terhad jadi mereka yang cepat membuat pengesahan awal sahaja terpilih, "first come first serve".  Alalala ... sudah saya kasi sah kehadiran saya sama si gaman ... moga-moga kami antara yang terpilih.  Huhhhh ... tidak sabar tunggu email ... berdebar-debar dan degupan jantung pun sudah ikut rentak dangdut ^_^











Pautan | Yehawww!!! Saya terpilih menjadi tetamu PM | Yay !!! Mr & Mrs MyGamanBorneo sah bertemu PM | Klik Klik Di Majlis Bersama PM | Keratan akhbar berita majlis bersama PM |










 




2 comments:

AWANG said...

Wow !dating dgn PM kawan kita tuk...Congratulation !!.

Mrs.MyGaman BorNeo said...

@AWANG ^_^ TQ. TQ sebab sudi singgah pegi blog kamek yg cute :)