Kegilaan Facebook



 

 

Geli hati ada ... rasa tersindir pun ada bila tengok kartun yang saya dapat dari FB petang tadi.  Sudah terang lagi bersuluh, mesej sindiran pada kartun ini ditujukan kepada sesiapa yang gila bermain dengan farmville di FB ... hehehe ... termasuklah saya sekali. 















Untuk rekod, pada 31 Disember 2010 lepas, saya telah berjaya mencapai level 60 ... ini kira lambat sikit la berbanding rakan-rakan FB lain.  Paling seronok, farmville ni juga menjadikan hubungan saya bersama rakan-rakan farmville yang lain menjadi semakin erat dan cukup meriah ^_^ ditambah lagi dengan sikap saling menghantar free gift untuk setiap task dan berlumba-lumba untuk 'siapa yang paling cepat siap' 



... ishhh ... lucu pula tapi sebenarnya permainan ni memang sesuai untuk semua peringkat umur dan saya juga mempunyai rakan farmville yang berumur 50 tahun ke atas.  Walaupun seronok sangat dengan games farmville tapi setakat ni belum la sampai ketagih tahap gaban ... 




Sambutan tahun baru 2011 di FV saya ^_^









0 comments: